הירשם
או
התחבר
שלום אורח
0.00 ש"ח
הירשם
או
התחבר

 

 

 

 

 

 

עוד סוג של עיצוב מבית יודל

 

זהו עיצוב מיוחד מחנות של יודל

תמיד נמצא לכם את המוצר המתאים עם שירות ומחיר שרק יודל יודע לתת

 

 

 

 

 

 

 

 

ארבעה כללי קניות שחייבים להכירת העיצ

וב

למצוא נקודת חיבור

כל לקוח הוא מערכת נפשית בדיוק כמו של המוכר/המשווק. יש מאות ואלפי דברים ששניהם עושים מדי יום ביומו. משווק אמיתי יודע מיד להתחבר ללקוח רק מלשמוע אותו מדבר כמה מילים ושפת גוף.
משווק שרוצה באמת למכור צריך להתחיל לחשוב על הלקוח כאילו זה המראה שלו.
החיבור האמיתי בין מוכר ללקוח נוצר כאשר הלקוח מרגיש שאיכפת לך ממנו בדיוק כמו לעצמך.

אל תזייף - תהיה אתה

הרבה פעמים אפשר לראות כאלה שתוך כדי שהם מנסים לשווק הם מנסים להראות למוכר שהם מתחברים אליו לדברים שהוא אוהב.
הבעיה היא שתמיד הלקוח בתוך תוכו ידע אם החיחור הוא אמיתי (כלומר שאתה באמת מחובר למה שהצהרת שאתה מחובר אליו).

תן חיוך

למה משווקים שוכחים את הדבר הכי חשוב? את החיוך?
חיוך זה דבר שנותן צבע חי ונושם לאוויר שבין המוח שלך למוח של הלקוח. חיוך זה מטהר. חיוך נותן לשני גם לחייך.
כשלא מזייפים ומתחברים ואוהבים - החיוך מושלם!

לאהוב את השני

זה כלל חיים ולא רק לשיווק. צריך לאהוב כל אחד. אף פעם אל תחליט איך לקוח אמור להיראות או להיות או לחשוב, להבין, להסיק, לענות, להגיב... עצם הציפייה מהלקוח למשהו מסוים - הוא הטעות! כי כשזה לא עומד בציפיות אתה מתאכזב והלקוח ירגיש את זה ולא משנה כמה תסתיר. תאהב כל אחד. דבר מהלב. ת...

תן חיוך

למה משווקים שוכחים את הדבר הכי חשוב? את החיוך?
חיוך זה דבר שנותן צבע חי ונושם לאוויר שבין המוח שלך למוח של הלקוח. חיוך זה מטהר. חיוך נותן לשני גם לחייך.
כשלא מזייפים ומתחברים ואוהבים - החיוך מושלם!

לאהוב את השני

זה כלל חיים ולא רק לשיווק. צריך לאהוב כל אחד. אף פעם אל תחליט איך לקוח אמור להיראות או להיות או לחשוב, להבין, להסיק, לענות, להגיב... עצם הציפייה מהלקוח למשהו מסוים - הוא הטעות! כי כשזה לא עומד בציפיות אתה מתאכזב והלקוח ירגיש את זה ולא משנה כמה תסתיר. תאהב כל אחד. דבר מהלב. ת...

למצוא נקודת חיבור

כל לקוח הוא מערכת נפשית בדיוק כמו של המוכר/המשווק. יש מאות ואלפי דברים ששניהם עושים מדי יום ביומו. משווק אמיתי יודע מיד להתחבר ללקוח רק מלשמוע אותו מדבר כמה מילים ושפת גוף.
משווק שרוצה באמת למכור צריך להתחיל לחשוב על הלקוח כאילו זה המראה שלו.
החיבור האמיתי בין מוכר ללקוח נוצר כאשר הלקוח מרגיש שאיכפת לך ממנו בדיוק כמו לעצמך.

אל תזייף - תהיה אתה

הרבה פעמים אפשר לראות כאלה שתוך כדי שהם מנסים לשווק הם מנסים להראות למוכר שהם מתחברים אליו לדברים שהוא אוהב.
הבעיה היא שתמיד הלקוח בתוך תוכו ידע אם החיחור הוא אמיתי (כלומר שאתה באמת מחובר למה שהצהרת שאתה מחובר אליו).